Gestione in situ di l'attellu di stampaggio à iniezione: i dettagli determinanu u successu o u fallimentu!

Gestione in situ di l'attellu di stampaggio à iniezione: i dettagli determinanu u successu o u fallimentu!

A gestione in situ si riferisce à l'usu di norme è metudi scientifichi per pianificà, urganizà, coordinà, cuntrullà è pruvà in modu ragiunevule è efficace diversi fattori di pruduzzione in u situ di pruduzzione, cumprese e persone (travagliadori è dirigenti), e macchine (attrezzature, strumenti, stazioni di travagliu), i materiali (materie prime), i metudi (trasfurmazione, metudi di prova), l'ambiente (ambiente) è l'infurmazioni (infurmazioni), in modu chì sianu in un bonu statu di cumbinazione per ghjunghje à u scopu di.pruduzzione d'alta qualità, d'alta efficienza, à bassu cunsumu, equilibrata, sicura è civilizzata.

I seguenti 20 ditaglii i più basi devenu esse ammaestrati:

1. A tensione di a presa hè marcata sopra à tutte e prese di corrente per impedisce chì l'apparecchiature à bassa tensione sianu cunnesse per sbagliu à alta tensione.

2. Tutte e porte sò marcate nantu à a parte anteriore è posteriore di a porta per indicà s'ella deve esse "spinta" o "tirata". Pò riduce assai a probabilità chì a porta sia dannighjata è hè ancu assai cunveniente per l'entrata è l'uscita nurmali.

3. A scheda d'istruzzioni di i prudutti prudutti urgentemente hè distinta da un altru culore, chì pò facilmente ricurdà li di dà priorità à a linea di pruduzzione, l'ispezione, l'imballu è a spedizione, ecc.

4. Tutti i cuntenituri cù alta pressione à l'internu devenu esse fissati fermamente, cum'è l'estintori, e buttiglie d'ossigenu, ecc. Questu pò riduce a pussibilità d'accidenti.

5. Quandu una nova persona travaglia nantu à a linea di pruduzzione, marcate u bracciu di a nova persona cù "operazione di novu ghjuntu" per ricurdà ch'ellu hè sempre un principiante, è da l'altra parte, lasciate chì u persunale di QC nantu à a linea si occupi in particulare di ellu.

6. Per e porte induve a ghjente entra è esce da a fabbrica ma chì devenu esse chjuse tuttu u tempu, si pò stallà una leva chì pò esse chjusa "automaticamente". Da una parte, pò assicurà chì a porta sia sempre chjusa, è da l'altra parte, hè menu prubabile chì a porta sia dannighjata (nimu ùn furzerà a porta à apre è chjude).

7. Davanti à u magazzinu di i prudutti finiti, di i prudutti semi-finiti è di e materie prime, l'inventariu massimu è minimu di ogni pruduttu hè stipulatu, è l'inventariu attuale hè marcatu. A situazione reale di l'inventariu pò esse chjaramente cunnisciuta. Impedisce l'inventariu eccessivu è impedisce chì u pruduttu chì qualchì volta hè dumandatu sia fora di stock.

8. Pruvate à ùn esse micca orientatu versu u corridoiu cù u buttone di l'interruttore di a linea di pruduzzione. S'ellu ci vole veramente à esse orientatu versu u corridoiu, hè megliu aghjunghje una copertura esterna per a prutezzione. Questu pò impedisce à i veiculi chì passanu per u corridoiu di culpisce accidentalmente i buttoni è di causà incidenti inutili.

9. U centru di cuntrollu di a fabbrica ùn hè micca permessu à i stranieri di entre, eccettu u persunale in serviziu di u centru di cuntrollu. Prevenite incidenti maiò causati da a "curiosità" di u persunale irrilevante.

10. Per diversi metri cum'è amperometri, voltmetri è manometri chì si basanu nantu à indicatori per indicà i valori, aduprate un marcatore ben visibile per marcà l'intervallu induve l'indicatore deve esse durante u funziunamentu nurmale. Questu facilita à sapè se l'apparecchiatura hè nurmale durante u funziunamentu nurmale.

https://www.zaogecn.com/plastic-recycling-shredder/

11. Ùn siate micca troppu credulu nantu à a temperatura affissata nantu à l'apparecchiatura. Hè necessariu aduprà un termometru à infrarossi per ripete a cunferma regularmente.

12. U primu pezzu ùn si riferisce micca solu à u primu pezzu pruduttu u ghjornu. I seguenti sò strettamente "primi pezzi": u primu pezzu dopu l'avviu cutidianu, u primu pezzu dopu a sustituzione, u primu pezzu dopu a riparazione di guasti di a macchina, u primu pezzu dopu a riparazione o l'aghjustamentu di u stampu è di l'attrezzatura, u primu pezzu dopu e contromisure di prublemi di qualità, u primu pezzu dopu a sustituzione di l'operatore, u primu pezzu dopu u reset di e cundizioni operative, u primu pezzu dopu a mancanza di corrente, u primu pezzu prima di finisce u travagliu, ecc.

13. L'arnesi per bluccà e viti sò tutti magnetichi, ciò chì facilita a rimuzione di e viti; se e viti cascanu nantu à u bancu di travagliu, hè ancu assai faciule aduprà u magnetismu di l'arnese per assorbeli.

14. Sè u furmulariu di cuntattu di travagliu, u furmulariu di cuurdinamentu, ecc. ricevutu ùn pò esse cumpletatu in tempu o ùn pò esse cumpletatu, devenu esse sottumessi à u dipartimentu emittente in una forma scritta cù motivi in ​​modu puntuale.

15. In e cundizioni chì a struttura di a linea di pruduzzione permette, pruvate à assignà prudutti simili à diverse linee di pruduzzione è diversi attelli per a pruduzzione, in modu da riduce a pussibilità di mischjà prudutti simili.

16. Date ritratti in culori di i prudutti à l'imballaggi, à e vendite, à i venditori, ecc. per riduce e probabilità ch'elli cunfundinu i prudutti.

17. Tutti l'arnesi in u laburatoriu sò appesi à u muru, è e so forme sò disegnate nantu à u muru. In questu modu, hè assai faciule sapè una volta chì l'arnese hè statu pigliatu in prestitu.

18. In u rapportu d'analisi statistica, ogni altra linea deve esse ombreggiata cum'è culore di fondu, affinchì u rapportu pare assai più chjaru.

19. Per certi equipaghji di prova impurtanti, u "primu pezzu" di ogni ghjornu hè pruvatu cù "pezzi difettosi" appositamente selezziunati, è qualchì volta si pò sapè chjaramente se l'affidabilità di l'equipaggiu risponde à i requisiti.

20. Per certi prudutti cù un aspettu impurtante, ùn hè micca necessariu aduprà strumenti di prova di u ferru. Certi strumenti di prova di plastica o di legnu fatti in casa ponu esse aduprati, in modu da riduce a probabilità chì u pruduttu si graffi.

I laboratori di stampaggio à iniezione producenu materozze è canali ogni ghjornu, dunque cumu pudemu riciclà in modu simplice è efficace i materozze è i canali prudutti da e macchine di stampaggio à iniezione? Lasciate fàDispositivu di supportu di prutezzione ambientale è di risparmiu di materiali ZAOGE per macchine di stampaggio à iniezione.Hè un sistema macinatu à caldu è riciclatu in tempu reale chì hè specificamente cuncipitu per macinà sprues è runners di scarto à alta temperatura. E particelle macinate pulite è secche sò cunvertite in materie prime di alta qualità per l'usu invece di esse degradate.Risparmia materia prima è soldi è permette un megliu cuntrollu di i prezzi.

https://www.zaogecn.com/plastic-recycling-shredder/


Data di publicazione: 18 di lugliu di u 2024