A plastica riscaldata una volta, pruducerà una plasticizazione di e proprietà fisiche di a distruzzione. Riscaldamentu da a temperatura ambiente à alta temperatura, stampaggio à iniezione, spruzzatura di materiale in questu tempu da alta temperatura torna à temperatura ambiente, adsorberà acqua è polvere in l'aria, e proprietà fisiche di l'iniziu di u cambiamentu, in generale, dopu à 2-3 ore di e so proprietà fisiche righjunghjeranu una plasticizazione di a distruzzione di 100%.
L'equipaggiu di frantumazione è riciclaggio di u calore hè di caccià u materiale à alte temperature in bocca à l'acqua, mette subitu in a frantumazione, in 30 secondi per cumpletà automaticamente a polvere di setacciu è a proporzione di mischju, subitu in a vite per un usu immediatu, è ùn affetta micca a qualità di u pruduttu è u novu materiale per fà u pruduttu hè guasi listessu, sò capaci di risponde à i requisiti di qualità ambientale.
Riutilizzazione efficiente è rispettosa di l'ambiente, macchina di riciclaggio à frantumazione lenta per risolve u prublema di i sprue di l'industria di i connettori elettronichi
In l'industria di i connettori elettronichi, u prucessu di stampaggio à iniezione produce spessu un gran numeru di canali di colata. Quessi canali di colata ùn solu occupanu spaziu, ma causanu ancu sprechi per l'usu di e risorse è l'ambiente. Per risolve stu prublema, hè stata creata una macchina di frantumazione è riciclaggio lenta.
A macchina di frantumazione è riciclaggio lenta hà parechji vantaghji in a gestione di i sprue in l'industria di i connettori elettronichi. Prima di tuttu, adotta a tecnulugia di frantumazione lenta à doppiu stratu è senza schermu, chì pò riduce efficacemente u rumore è a generazione di polvere, a pulizia cumpletamente APERTA, u cambiamentu di culore è u cambiamentu di materiale hè più simplice, in più, a macchina di frantumazione è riciclaggio lenta hà ancu e caratteristiche di bassu rumore, bassu cunsumu energeticu è emissioni di prutezzione ambientale, in cunfurmità cù i requisiti di a pruduzzione verde.
Data di publicazione: 01 di nuvembre di u 2023