1. Asciugatura di nylon PA66
Asciugatura à u vuotu:temperatura ℃ 95-105 tempu 6-8 ore
Asciugatura à l'aria calda:temperatura ℃ 90-100 tempu circa 4 ore.
Cristalinità:À parte u nylon trasparente, a maiò parte di i nylon sò polimeri cristallini cù alta cristallinità. A resistenza à a trazione, a resistenza à l'usura, a durezza, a lubricità è altre proprietà di i prudutti sò migliurate, è u coefficientu di dilatazione termica è l'assorbimentu d'acqua tendenu à diminuisce, ma questu ùn hè micca favurevule à a trasparenza è à a resistenza à l'impattu. A temperatura di u stampu hà una grande influenza nantu à a cristallizazione. Più alta hè a temperatura di u stampu, più alta hè a cristallinità. Più bassa hè a temperatura di u stampu, più bassa hè a cristallinità.
Ritiru:Simile à l'altri plastichi cristallini, a resina di nylon hà un grande prublema di ritirata. In generale, a ritirata di u nylon hè più ligata à a cristallizazione. Quandu u pruduttu hà un altu gradu di cristallinità, a ritirata di u pruduttu aumenterà ancu. Abbassà a temperatura di u stampu, aumentà a pressione di iniezione è abbassà a temperatura di u materiale durante u prucessu di stampaggio riducerà a ritirata, ma a tensione interna di u pruduttu aumenterà è serà faciule da deformà. A ritirata di PA66 hè 1,5-2%.
Attrezzatura di stampaggio: Quandu si stampa u nylon, fate attenzione à prevene u "fenomenu di colata di l'ugellu", dunque l'ugelli autobloccanti sò generalmente aduprati per a trasfurmazione di materiali in nylon.
2. Prodotti è stampi
- 1. U spessore di u muru di u pruduttu U rapportu di lunghezza di flussu di nylon hè trà 150-200. U spessore di u muru di i prudutti di nylon ùn hè micca menu di 0,8 mm è hè generalmente sceltu trà 1-3,2 mm. Inoltre, a ritirata di u pruduttu hè ligata à u spessore di u muru di u pruduttu. Più grossu hè u spessore di u muru, più grande hè a ritirata.
- 2. Scaricu U valore di traboccu di a resina di nylon hè di circa 0,03 mm, dunque a scanalatura di u foru di scaricu deve esse cuntrullata sottu à 0,025.
- 3. Temperatura di u stampu: I stampi cù pareti fini chì sò difficiuli da modellà o chì necessitanu una alta cristallinità sò riscaldati è cuntrullati. L'acqua fredda hè generalmente aduprata per cuntrullà a temperatura se u pruduttu richiede un certu gradu di flessibilità.
3. Prucessu di stampaggio di nylon
Temperatura di a canna
Siccomu u nylon hè un polimeru cristallinu, hà un puntu di fusione significativu. A temperatura di u canna scelta per a resina di nylon durante u stampaggio à iniezione hè ligata à e prestazioni di a resina stessa, à l'attrezzatura è à a forma di u pruduttu. U nylon 66 hè 260 ° C. A causa di a scarsa stabilità termica di u nylon, ùn hè micca adattatu di stà in u canna à alta temperatura per un bellu pezzu per evità a decolorazione è l'ingiallimentu di u materiale. À u listessu tempu, per via di a bona fluidità di u nylon, scorre rapidamente dopu chì a temperatura supera u so puntu di fusione.
Pressione d'iniezione
A viscosità di u nylon fusu hè bassa è a fluidità hè bona, ma a velocità di cundensazione hè rapida. Hè faciule d'avè prublemi d'insufficiente nantu à i prudutti cù forme cumplesse è pareti fini, dunque hè sempre necessaria una pressione d'iniezione più alta.
Di solitu, s'è a pressione hè troppu alta, u pruduttu avarà prublemi di traboccu; s'è a pressione hè troppu bassa, u pruduttu avarà difetti cum'è increspature, bolle, marchi di sinterizazione evidenti o prudutti insufficienti. A pressione d'iniezione di a maiò parte di e varietà di nylon ùn supera micca i 120 MPA. In generale, hè scelta in l'intervallu di 60-100 MPA per risponde à i requisiti di a maiò parte di i prudutti. Finchè u pruduttu ùn hà micca difetti cum'è bolle è ammaccature, ùn hè generalmente micca desiderabile aduprà una pressione di mantenimentu più alta per evità di aumentà a tensione interna di u pruduttu. Velocità d'iniezione Per u nylon, a velocità d'iniezione hè più rapida, ciò chì pò prevene increspature è riempimentu insufficiente di u stampu causati da una velocità di raffreddamentu troppu rapida. A velocità d'iniezione rapida ùn hà micca un effettu significativu nantu à e prestazioni di u pruduttu.
Temperatura di a muffa
A temperatura di u stampu hà una certa influenza nantu à a cristallinità è a ritirata da stampaggio. Una temperatura alta di u stampu hà una cristallinità alta, una resistenza à l'usura aumentata, una durezza, un modulu elasticu, una diminuzione di l'assorbimentu d'acqua è una ritirata da stampaggio aumentata di u pruduttu; una temperatura bassa di u stampu hà una cristallinità bassa, una bona tenacità è un allungamentu elevatu.
I laboratori di stampaggio à iniezione producenu materozze è canali ogni ghjornu, dunque cumu pudemu riciclà in modu simplice è efficace i materozze è i canali prudutti da e macchine di stampaggio à iniezione?
Lascialu àPrutezzione ambientale ZAOGE è dispusitivu di supportu per u risparmiu di materiali (frantoio di plastica)per macchine per stampaggio a iniezione.
Hè un sistema macinatu à caldu è riciclatu in tempu reale chì hè specificamente cuncipitu per macinà i spruri è i canali di scarto à alta temperatura.
E particelle frantumate pulite è secche sò immediatamente restituite à a linea di pruduzzione per pruduce immediatamente prudutti di pezzi stampati à iniezione.
E particelle triturate pulite è secche sò cunvertite in materie prime di alta qualità per l'usu invece di esse declassate.
Risparmia materia prima è soldi è permette un megliu cuntrollu di i prezzi.
ganulatore à bassa velocità senza schermu
Data di publicazione: 24 di lugliu di u 2024